Demi Lovato Cosmopolitan Dergisine Konuk Oldu!


Demi Lovato Cosmopolitan dergisinin Ağustos sayısında yer aldı!

İşte Demi Lovato'nun Cosmopolitan dergisi çekimlerinden fotoğraflar ve röportajı:
Demi Lovato: "Süper bir dindar değilim ama Hristiyan olarak büyüdüm ve Tanrı'ya inanıyorum. Los Angeles'ta olduğum zaman insanlarla bu konu hakkında konuşmuyoruz çünkü insanlar çok yargılayıcı.Tanrı bana sadece şarkı söylemem için ses vermediğini hissediyorum. O beni böyle bir şeyin içine koydu. O zamanlar her şey çok korkunç görünüyordu ama onlar için buna değerdi. Ben bunların üstesinden engellerle geldim ve bu yüzden insanlara yardımcı olabilirim."

Barney & Friends Hakkında:
"O zamanlar televizyonda yer aldığım için çok minnettarım ama gerçekten çok mücadele verdim. Geriye dönüp baktığımda,Barney dışında hiçbir bağlantısı olmayan çocuklar arasında bu şarkıyı söylerdik. Bir çocuğun kalbindeki küçük bir bir yerdeki boşluğu doldurabilir. Ve belki de bu boşluğu Barney doldurdu. Barney'den önde intihar ettim. Yedi yaşındaydım. Barney bilinçaltımda sanırım, bir şekilde hayatımı kurtarıyordu. O yıllarda zorbalığa uğrayan bir genç olarak bu konu hakkında konuştum. Küçükken başımdan bazı şeyler geçti ama muhtemelen bana çıkış yolunu açacak konu hakkında hiç konuşmadık ama bu artık sona erdi."
'Warrior' Şarkısı Hakkında:
"Ailem bu konuda ne yaşadığımı biliyor. Bu konuyu dünya'yla paylaşmak için hazırım, bu konuda konuşmak için özgür olacağım. Ama şu anda, bu tür şeyleri şarkı sözleri benim için konuşuyor. Her şey bu şarkıda."
Doğum Günü Hakkında:
"Doğum günlerini hayatın bir yılını kutluyor gibi bakıyorum. Bunu bir yıl daha yaptık. Bütün bir yıl. Bazı insanlar 21. yaş günü için bunu yapmazlar."

 
 

1 yorum: