Katy Perry: "Tekrar aşık olacağıma inanıyorum. Bunu hakediyorum."


Katy Perry Vogue dergisine konuştu! 
Eski kocası Russell Brand hakkında:
O gerçekten çok akıllı bir adam ve onunla evlendiğimde gerçekten ona aşıktım. Söyleyebileceğim tek şey boşanma kararını ondan değil bana attığı mesajla öğrenmiş olmam. Histerik yöntemleri var. Bir kere de benimle ilgili şakalar yapıyordu ve benim kulak misafiri olduğumdan haberi yoktu. Şovunda ona sürpriz yapmak için gelmiştim. Çok üzücü bir durum oldu.

Boşanması hakkında:  
Yeni, sahip çıkmam gereken sorumluluklarım var.  Bu yolda karşıma çıkanların hepsini kabullendim. Onu tekrar tekrar eve davet etmeme rağmen böyle oldu. Bunu "Katy Perry: Part of Me" filmimde görebilirsiniz. Düzenlenmiş değil gerçeklerdi.

John Mayer hakkında:  
Ona deliler gibi aşıktım. Hala da öyleyim. Bu ilişkide söyleyebileceklerim; çok güzel bir zihni ve işkence görmüş ruhu var. Neden yaralı kuşlara bu kadar ilgi duyduğumu anlamaya çalışıyorum.

Katy Perry: "Bir ilişki içinde değilim. Kendi başımayım. Yatağımda tek başıma yatıyorum. Yalnızken güzel vakit geçiriyorum. Tekrar aşık olacağıma inanıyorum.Bunu hakediyorum."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder