Miley Cyrus: "Müzik benim için önceliklidir."


Miley Cyrus Billboard Magazin'e konuştu! Müziğinden ve yeni albümünün tarzı üzerine konuşan Cyrus,
"We Can't Stop" hakkında konuşmayı da ihmal etmedi.

"Şu anda insanlar iTunes üzerinden benim eski şarkılarımı dinleyebiliyor. Bu benim için çok rahatsız edici bir durum çünkü eskileri silemiyorum. Son kaydım 2009 yılındaki Can't be Tamed'di. 16-17 yaşımdaydım ve o zaman ile aramda çok kopukluk var."

"We Can't Stop"
Bu şarkıyı eleştirmen için yapmadım insanlar yaşasın diye yaptım. 20 yaşımdayım ve arkadaşlarımla sabahlara kadar konuşarak sabahlamak istiyorum. Bu tür çılgın anlardan biri şarkıyı duyduğunuzda sizi kesinlikle ele geçirmesidir.

Yeni albümün hakkında:
Her zaman country-rock etkileri olsun istemişimdir ama şu an şehirliyim. Bu bir hip-hop albümü değil. Rap yapmayı denemediğim bir pop albümü. Miguel ve Frank Ocean'ın yaptıklarını yapan kızlar göremezsiniz.Adımlarımızısayarız çünkü bu daha çok country,dupstep ve trap tarzında. The Lumineers ve French Montana, Juicy J, Wiz Khalifa, Dolly Parton gibi isimleri seviyorum. Eğer bu isimlere Dolly, Adele ya da Juicy J  de koyarsanız garip bir denge elde edersiniz.

İnsanların beklentisi hakkında:
Çoğu insan benim beyaz Nicki Minaj olmaya çalıştığımı sanıyor. Böyle bir amacım yok. "Hood" müziği seviyorum ama benim yeteneğim şarkı söylemek.

"Çalışmayı asla durdurmam. Sabahın erken saatlerinde şarkı listeme önüme koyarım ve dünyanın en büyük kaydını yapıyormuş gibi çalışırım. Ailem, ilişkilerim, arkadaşlarım düşüşte olsa bile müzik benim için önceliklidir. Her şeyimi ortaya koyarım. Bu kendinizi kaybettiğiniz değil müzik yaparak kim olduğunuzu bulduğunuz bir tür yolculuk. Ben bu yolculuğa çıkıyorum ve 20 yaşımdan çok daha fazlasını ifade ediyor. Hala değişmeye devam ediyorum. 6 ay önceki hatta iki hafta öncesindeki aynı insan değilim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder