Jessie J: "Albümümün harika olacağını düşünüyorum."


Yeni albümünün ilk teklisi olan 'Wild' ile gündemde olan Jessie J, Glamour dergisine konuk oldu! Röportajda ilişkilerinden ve saçlarından bahseden güzel şarkıcı, yeni albümü 'Gold' hakkında da konuşmayı ihmal etmedi.
Lütfen haber hakkında yorum yapmayı unutmayınız. 
İlişkileri Hakkında:
Şuan işime bağımlıyım. İyi bir evlat ,kardeş, teyze ve mükemmel bir arkadaş olmak istiyorum. Gerçek arkadaşlarım olduğunu biliyorum çünkü onlardan 3 ay uzak olunca bile beni anlıyorlar ve onlarla görüştüğümde yine eskisi gibi davranıyorlar. Ve eğer birisiyle tanışsaydım sadece beni hak ettiğim gibi seven birisine kapılarımı açardım. Ama bu gerçekleşene kadar… ayakkabılarım var, albümüm var ve köpeğim var.
Saçları Hakkında:
Sanırım onları yeniden uzatacağım. Ama şunu vurgulamak isterim ki "Saçlarımı yardım için kazıtacağım" dediğimde gerçekten yardım için kazıttım. Kafanızı tıraş etmek ve 5 dakika içinde saçınızın yeniden uzaması arasında büyük fark var.
Yeni Albümü 'Gold' Hakkında: 
Dinlediğimde içim kıpır kıpırdı. Stüdyoya girdiğinizde şöyle oluyorsunuz ”Kahretsin, ne hakkında şarkı söyleyeceğim? Uçaklar mı ? Soyunma odaları mı ?” Gerçekten derininize inmeniz lazım zaten sosyal bir hayatınızın olması bu yüzden gerekli, birşeyler yazmak için. Herneyse, ilk albümümde biraz korkmuştum çünkü insanlar ilk kez dinleyecekti ama sonra gayet iyi karşılandı. Bu yüzden bu albümümün de harika olacağını düşünüyorum.
 Fotoğrafların üzerlerine tıklayarak büyütebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder