Nicki Minaj: "Müziğin beni getirdiği nokta için kendimle gurur duymaya izin verdim."


Güzel şarkıcı Nicki Minaj dergisinin Ağustos 2013 sayısında yer aldı! Röportajında ise erkekler, spor, aile gibi konulardan bahsetti.

Erkekler hakkında: 
"Erkeklerin peşinden koşmayın. Okulunuza önem verin. Erkekler bağımsız olan kadınları sever. Sürtük olmak zorunda değilsiniz ama arada olmanızda da bir yanlış yok. Erkeklerin çocuk kalbi vardır. Bir yavru köpek gibiler. Sevilmek isterler."
Aile hakkında:
"Müziğin beni getirdiği nokta için kendimle gurur duymaya izin verdim. Lanet bir müteşekkirlik hissediyorum. İleride bunu ödemek zorundaymış gibi hissediyorsunuz. Ve bu kendinizi analiz etmenizi sağlıyor. Her gün "Tanrım bir gün anne olmak istiyorum ve çocuğuma ebeveynlik edebilen o kadına dönüşmek istiyorum." diye dua ediyorum."
En sinir olduğu şey:
"Hatalarını kabul edemeyen insanlar. "Lanet olsun, sıçtım!" demek yerine bildikleri bütün bahaneleri söylüyorlar." 
Sporu hakkında:
"Spor yapmaktan nefret ediyorum, yapamıyorum. Denedim, ama göğüslerimi kaybettim. Kilo vermem gerektiğini düşündüğümde sadece yeme alışkanlıklarımı değiştiriyorum. Karbonhidrat ve şekeri kesiyorum. Protein, su ve meyve yiyorum. Ama spor yapmanız gerekir. Doktorumun bana dediği gibi: "Kardiyo yap, Barbz!" 
                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder