Selena Gomez'in Justin Bieber İçin Yazdığı Şarkı Yayınlandı!


Selena Gomez'in 23 Temmuz'da raflarda yerini alacak Stars Dance albümünden bir şarkı daha yayınlandı! "Love Will Remember You" Ancak bu şarkı Selena'ya göre albümün en özel şarkısı. Çünkü Justin Bieber için yazıldı!

Selena Gomez, InStyle dergisi röportajında bu şarkıyı Bieber için yazdığını şöyle dile getirmişti:
"Albümdeki en özel parça kesinlikle bu. Sevgimi göstermenin çok tatlı bir yolu. İnsanların agresif bir tavır olarak algılayacağı bir şey değil. Eminim o da çok sevecek."
Şarkının başında Justin Bieber'ın sesi dikkat çekiyor. Bu Justin'in bir telefon konuşması ve Selena Gomez'e şunları söylüyor:
"Merhaba bebeğim, benim. Seni ne kadar çok ama çok çok çok sevdiğimi söyleyebilmek için aradım. Sana sadece benim prensesim olduğunu söylemek istedim. Dünyadaki tüm aşklara layıksın, sen benim hayatımın aşkısın." (Bu çeviri için teenmgzn.com'a teşekkürler)
Buradan dinleyebilirsiniz:


2 yorum:

  1. Bu şarkı Jelena sahte diyenlere gelsin

    YanıtlaSil
  2. Aşık lan bunlar <3 Jelena FOREVAA :D <3

    YanıtlaSil