Jessie J: "İleride kendimi %100 çocuk sahibi olmuş olarak görüyorum."

Son single'ı 'Wild' ile gündemde olan Jessie J, Marie Claire dergisinin eylül ayı sayısına konuk oldu!
Çocuklar, erkekler hakkında konuşan 25 yaşındaki güzel şarkıcı önceden jurisi olduğu The Voice yarışması hakkında da konuşmayı ihmal etmedi.

Çocuk sahibi olma isteği hakkında:
25 yaşıma geldiğimde bir şey beni değiştirdi. İleride kendimi %100 çocuk sahibi olmuş olarak görüyorum. Yakında. Çocuklarım bana seslendiği zaman arkama dönüp bakmak istiyorum. "Anne inanılmaz değil mi?" Gerçekten onlar için ne yapabilirim diye düşünmeye başladım.
The Voice yarışmasından ayrılması hakkında: 
Bana çekim için 40-42 günlük bir program gönderdiler. Ama ben turda olacağım. Bir öncelik vermek zorundaydım. Müziğim ya da The Voice? Eğer müzik olmasaydı şov olmayacaktı. Özüme geri dönmek zorundaydım.
Erkekler hakkında: 
Erkekler artık benden korkmuyorlar. 'Do It Like a Dude' şarkımdan sonra korkutucu göründüğümü düşünüyordum. Ama şimdi erkeklere karşı daha cana yakın olduğumu düşünüyorum. Öyle umuyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder