Demi Lovato: "Gökkuşakları her zaman en karanlık fırtınalardan sonra çıkar.”


Son albümü DEMI için çıktığı dünya turu Neon Lights Tour ile gündemde olan ABD'li şarkıcı/oyuncu Demi Lovato, herkese "Bu yıl cesur olun." mesajını veriyor!
"Tedaviye gittiğimden beri, orada bulunduğum günler gerçekten çok kolay düşünebildim ve bulunduğum yerin güzel olduğunu düşündüm. Ama bazı zamanlar bunun öyle olmadığını anladım. Bu hayat. Zihnini vücudundan çıkarıp bir dükkana götürüp tamir ettiremezsin. Bu onarılabilecek bir şey değil. Araba gibi değil. Yol almanız için zaman gerekiyor. Her gün hayatınızı değiştirmeniz için ve istediğiniz kişi olmanız için fırsatınız var."
"Hayatta bir yerlere geleceğine inanan ve hayalleri yönünde çalışan insanlarla arkadaş olmayı seviyorum. Siz olgunlaşırken çevrenizdeki insanlar olgunlaşmazsa onları değiştirmeye başlıyorsunuz. Geçtiğimiz yıllarda bunu çok yaptım ama buna değdi. Çünkü şu an hayatımda olan insanlar bana yaratıcı, eğlenceli ve iyi bir insan olmam için ilham veriyorlar."
"Eskiden öz güvenin kaynağının başkalarının, erkeklerin falan, benim hakkımdaki düşünceleri olduğunu sanırdım. Ama şuan öz güven kaynağımın kendim hakkında hissettiklerim; istediğimi yapabileceğim ve istediğim kişi olabileceğim konusunda kendime verdiğim güvence olduğunu fark ediyorum. Bunu biliyorum ve harika bir yaşam için geleceğimi kuruyorum."
"İş karşı koymaya geldiğinde düşünmeden hareket ediyorum ama sakinleşmeyi öğrendim. Düşünmeden tweet atmak yarardan çok zarar sağlıyor. Bu yüzden bir saniye düşünün. Ne demek istediğinizi, dedikten sonra da aynı şekilde hissedip hissetmeyeceğinizi değerlendirin. İşte ondan sonra tweeti atabilirsiniz."
“Okulun ilk haftasında işler kötü giderse bu dünyanın sonu demek değil. Öyle gibi gözükebilir biliyorum ama gerçekten değil. Kötü günler, kötü haftalar, hatta kötü aylar geçirdiğiniz zamanlar olacak ama gökkuşakları her zaman en karanlık fırtınalardan sonra çıkar.”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder