Katy Perry: "Bazen yaşadıklarımızın üzerine gitmeliyiz ki sonrasında bizi daha ne gibi engeller bekliyor görebilelim."


Katy Perry Cosmopolitan'ın Temmuz sayısına konuk oldu! Birbirinden güzel fotoğraflar ve güzel yıldızın Chelsea Handler ile yaptığı röportaj işte karşınızda!

Dürüst olursanız hangi sıklıkla Google'da kendinizi aratıyorsunuz?
Katy: Çok sık yaptığım bir şey değil. Eğer yeni bir albüm çıkardıysam ya da klip çektiysem onunla ilgili yorumları okumak için Google'a bakıyorum. Neler olup bitiyor bakıyorum, dünyanın nabzını ölçüyorum. Twitter'dan hayranlarımla konuşuyorum, belli basit siteleri takip ediyorum. Çocuklarla iletişim kuruyorum. Onlarla iç içe olmayı çok seviyorum.

Pretty Hurts şarkısının yazarı Sia yakın arkadaşım. O şarkıyı ilk sizin için yazdığını ve e-posta yoluyla size ulaştırdığını biliyorum ama şarkı sonradan Beyoncé'nin hit'lerinden oldu.
Katy: E-posta'yı aldım ama dikkatli bakamadım çünkü turnedeydim. Sonra ne zamanki daha dikkatli dinledim o anda çok sevdim. Sia'ya cevap yazdım ama artık çok geç olduğunun farkındaydım. Kendimi kötü hissettim ama yapacak bir şey yok. Benim birçok şarkım var o şarkı da Beyoncé'nin şansıymış.

Sia'nın dediğine göre müziğinizle aranızda inanılmaz bir bağ varmış. Sia ile beraber çalıştığınızda nasıl bir ortam oluyor?
Katy: Sia ila aramızda inanılmaz bir uyum var. İlk tanıştığımızda birbirimizden nefret ediyorduk ama sonrasında çok sevdik. Onun şarkılarının çok güzel enerjisi var.

Alkolle aranız nasıl?
Katy: Sahneye çıkmadan önce içtiğimi hiç hatırlamıyorum. Ama ne zaman ki konser biter, sahneden inerim işte o zaman bir kadeh şampanyam beni bekler. 20'li yaşlarında içkileri tanıyorsun ve hangi içkinin sana iyi geleceğini keşfediyorsun. Kan grubun hangi içkiyi içmen gerektiğini belirliyor. Mesela ben viski içtiğimde gerçekten hiçbir şey hatırlamıyorum. O yüzden yıllardır içmiyorum. Şampanya ise birçok insanda baş ağrısı yaparken ben beş kadeh bile içsem bir şey olmuyor.

Sahneye çıkmadan önce hâlâ gergin oluyor musun? 
Katy: Sahneye çıkmadan önce Beta Blocker alıyorum bu yüzden artık gerilmiyorum. Turnede kendimi çok daha iyi hissediyorum. Ödül törenlerinde sahne almak beni daha çok geriyor. İçimden "Aman Tanrım ben şimdi Beyoncé'nin şarkı söylediği sahneye çıkıp şarkı mı söyleyeceğim" diyorum.

Sahneye çıkmadan önce aklınızdan neler geçiyor?
Katy: "Bunun da üstesinden geleceksin" diyorum. Ayrıca bu sahnede tek değilim. Arkamda 500 kişilik inanılmaz bir ekip var. İki saat boyunca şov sırasında müziğimi en iyi şekilde sunmak ve hayranlarımı eğlendirmek için çabalıyorum.

Sahnedeyken sizi en çok ne sinirlendiriyor?
Katy: Gazeteciler dibime kadar gelip eteğimin altına zoom yaptıklarında gerçekten de çileden çıkıyorum ya da merdivenlerden inerken birkaç görüntü alıyorlar ve yıllarca internette yayınlanıyor. Doğum günümde çekilen videoda hayatımda hiç olmadığım kadar kötü görünüyordum. Dedim ki bu da benim için komik bir hediye oldu. Bir keresinde eski eşim kazara makyajsız fotoğrafımı internete koydu. Ona şöyle dediğimi hatırlıyorum: "Ben o surat ifadesini senin için yaptım internette yayınla diye değil."

Konu Russell Brand'den açılmışken 14 ay evli kaldıktan sonra boşandınız ve hemen ardından John Mayer'le birlikte olmaya başladınız. Her iki isim için birçok insan muhtamelen şunları söyler "Dünyada birlikte olunmaması gereken iki insan varsa onlar da Russell Brand ve John Mayer'dir." Russell ile ilişkiniz nasıl sona erdi?
Katy: Hepsi yüzyıllar öncesinde kalmış gibi bu yüzden tekrar geçmişi deşmeye gerek yok. Bazen yaşadıklarımızın üzerine gitmeliyiz ki sonrasında bizi daha ne gibi engeller bekliyor görebilelim. Huzuru bulmak için uzun vadede yaşamın bana sunduklarını deneyimlemeliyim.

Peki ya John Mayer? Onunla tekrar barışmanız gibi bir ihtimal var mı?
Katy: Biliyorum kulağa çok klişe gelecek ama ben bugünü yaşıyorum, geleceği düşünüp fantazi kurmuyorum. John'a saygı duyuyorum. Ona karşı kötü bir şey hissetmiyorum ama tabii ki yaşadıklarım şarkılarıma ilham kaynağı olacak.

Hoşlandığınız erkeği etkilemek için kendinizle ilgili en sevdiğiniz özelliğiniz nedir?
Katy: Kendim olabilmeyi başardığımda çok mutlu oluyorum. Az makyajla olmayı seviyorum. Sırları, gizemli olmayı sevmiyorum. Sanırım ne kadar kendim olursam o kadar çekici oluyorum.

En uzun ne kadar süre yalnız kaldınız?
Katy: Altı ay ile bir yıl arası bir süreydi. Ben çok uzun süre yalnız kalmam. Üzerimde erkekleri etkileyen pembe kuartz taşı taşıyorum; belki biraz ametisle bunu dengelemeliyim.

Seks için kurallarınız var mıdır, karşınızdakini bekletmeyi sever misiniz?
Katy: Profesör Higgins değilim tabii ki. Katı kurallarım yoktur. Benim için en önemli şey iletişim.

O zaman çok iyi tanımadığınız biriyle beraber olmazsınız?
Katy: Hiçbir zaman olmadım.

Sizinle ilgili kafam karıştı.
Katy: Şöyle diyeyim yeni bir parfüm denediysem onun tenime uygun olup olmadığını test etmek zorundayım. Parfümle kimyamız tutmalı.

Killer Queen ve Purr adını taşıyan iki parfümünüz var, CoverGirl'ün kampanya yüzüsünüz. Sanki herkesin patronu gibisiniz. Haksız mıyım?
Katy: Adımın geçtiği işlerin her detayıyla ilgilenmeyi seviyorum. Umarım daha çok kişiye ulaşmayı ve paylaşmayı başarırım.

Bazen ben arkama yaslanıp biraz durup yeni kararlar almayı ve etrafımda neler olup bitiyor gözlemlemeyi seviyorum. Sizin de böyle hissettiğiniz oluyor mu?
Katy: Bazen omzumda küçük bir kuşun olduğunu hissediyorum. Kendimi en iyi hissettiğim zaman kız arkadaşlarımla yediğim öğle yemekleri. Hayattan, ilişkilerden kısacası her şeyden konuşuyoruz. Onun dışında makyajsız olduğumda ya da dans ettiğimde çok iyi hissediyorum. Muhteşem bir dansçı değilim ama dans etmeyi çok seviyorum. Kendimi güvensiz hissettiğim anlar olmuyor mu? Tabii ki oluyor ama önemli olan bunu dengede tutabilmek. Sonuçta hiçbirimiz diktatör olmak istemeyiz değil mi?

Takma adım: Tüy, kuş, Kitty Purry, Kittles, Mom.
Gardırobumdaki en değerli parça: 90'lı yıllara ait Chanel çanta koleksiyonum
Gardırobumdaki en utanç verici parça: Renkli polar cinsi çoraplarım. Uçaktayken giyiyorum.
Pizza ve et yemeden duramam
Ayrılık sonrası kendime gelmek için reçetem: Çok çalışın, alkol almayın, meditasyon yapın, terapiye gidin ve sık sık arkadaşlarınızla buluşun.
En son çıkan Katy Perry Killer Queen parfümümdeki karadiken bitkisini çok seviyorum. Çünkü geçmiş yıllarda iyileştirici gücü olduğuna inanılırmış.
Birlikte düet yapmanın hayalini kurduğum kişi: Rihanna! Söz veriyorum bir gün beraber düet yapacağız.
Benim hakkımdaki en iyi şey: Hayatımdaki her şeyi sevdiğim insanlarla paylaşmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder