Katy Perry: "Robert ile sadece arkadaştık."

Katy Perry, Elle dergisinin eylül sayısında yer aldı. Röportajında sevgilisi John Mayer ve en iyi arkadaşı Rihanna hakkında konuşan Perry, Robert Pattinson ile yanlış anlaşılan arkadaşlığı hakkında konuşmayı da ihmal etmedi.
John Mayer hakkında:
John hareket etti. Bu benim için büyük bir merhabaydı. Sevdiğim bir insanı kaybedebileceğimi anladım ve bazı şeylerle başa çıkmak zorundaydım, bir çok kadınların sahip olduğu sorular gibi. Hayatınızın bir açısından alçakgönüllü olarak güçlü olabilirsiniz.
Rihanna hakkında:
Onu seviyorum ve ne zaman onu görsem aklıma hep onun sahip olduğu ışık geliyor. Bu sektörde bir çok karanlık şeyler var. Dışarıdaki bir çok insan tehlikeli çevrenin esiri. Bu çok kötü ama o insanları kurtaramıyorsunuz. Ünlüleri kurtarma günlerim artık sona erdi.
Robert Pattinson hakkında: 
O olaydan sonra Kristen'a şöyle bir mesaj gönderdim ”Biliyorum, bir çok haber duyuyorsun ama şunu bilmelisin ki sana asla saygsızlık yapmam. Ben o tip birisi değilim. Ona sadece arkadaşlık ediyordum ama bunları duymak ve benimde bu tür zırvalıklara alet olmam çok talihsiz bir olay.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder